سربازامام زمان(عج)
سربازامام زمان(عج)

سربازامام زمان(عج)

خواب آیت الله العظمی اراکی در مورد امیرکبیر

خواب آیت الله العظمی اراکی در مورد امیرکبیر

 

آیت الله اراکی فرمود:

 

شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت .

 

پرسیدم چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت گردید؟

 

با لبخند گفت خیر.

 

سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟

 

گفت: نه

 

با تعجب پرسیدم پس راز این مقام چیست؟

 

جواب داد: هدیه مولایم حسین است!

 

گفتم چطور؟

 

با اشک گفت:

 

آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم می‌رفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان!۲ تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد.

 

آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت: به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم

منبع:آستان جانان 

 منبع وبلاگhttp://salekanemarefat.blogfa.com/

علمدار کربلا


عباس(ع)منم دلهارو سرور                عباس منم حسین(ع)و یاور 

عباس منم فرزند علی ام(ع)             عباس منم یاور ولی ام
 

عباس منم پهلوان عالم                   عباس منم سقای طفلان
 

عباس منم علمدار حسینم               عباس منم جان فدای حسینم
 

عباس منم قمر بنی هاشم               عباس منم نورچشم ولی ام
 

عباس منم یل بنی هاشم                عباس منم جانباز کربلایم
 

عباس منم حسینم خورشید              عباس منم ماه کربلایم
 

عباس منم همچوعلی در ره نبی        عباس منم یار امام و مولایم
 

عباس منم ولی الله را یاور                عباس منم یل ام البنین ام
 

عباس منم باب الحوائج                    عباس منم شهید کربلایم

امام حسین ولی الله



رفته بودم کربلا اما چه سود                عشق من جانان من لب تشنه بود
 

هرچه گشتم نازنین یارم نبود               آن گل زهرا سرش به نیزه بود
 

آمدم گویم بی تو اسلامی نبود            کاش من می مردم گلم پرپر نبود
 

آمدم گویم حسین جان میخواهمت        از دل و جان لبیک من می گویمت
 

ای گلم من دل بتو خوش کرده ام        این همه ره به عشق تو طی کرده ام
 

آمدم گویم گل یاسم تویی                  جان من جانان جانان جان تویی
 

آمدم گویم که ایمانها مرده اند              کافران ولی الله را کشته اند

حضرت عباس(ع)


عباس (ع)که میگن جونمرده                     دل منو  همه رو برده 
عباس (ع)که میگن شیره                        جون کافرارو میگیره 
عباس (ع)که میگن یاره                          یارحسین(ع)وعلمداره 
عباس(ع)که میگن سقاست                    اب برای بچه ها میاره          
عباس(ع)که میگن ماهه                         توی دل همه کافرا آهه 
عباس(ع)که میگن باب                           باب الحوائج وآقامه 
عباس(ع)که میگن دلیره                         یارحسین(ع)وبراش میمیره 
عباس(ع)که میگن جون داده                    برای خداسرودست وجون داده 
عباس(ع)که میگن اسد                          فرزندعلی(ع)وبرای برادر مدده 
عباس(ع)که میگن شهید                        تودنیا هیچکی مثل اونو ندیده 
عباس(ع)که میگن قمر                           ماه بنی هاشم و آخر ادبه 
عباس(ع)که میگن آقاست                       پیش خدامقامش خیلی بالاست